BRUIDSARRANGEMENT

Uw trouwdag is de mooiste dag van uw leven. Hierbij mag een bruidsboeket natuurlijk niet ontbreken. Of het nu gaat om een bruidsboeket, corsages, boeketjes voor de bruidsmeisjes of versieringen voor in het haar, wij staan voor u klaar om u te voorzien van persoonlijk advies. Zo kunt u nog meer genieten van uw grote dag.

Onze werkwijze

Stap 1: Keuze stijl en bloemkeuze

Tijdens de eerste afspraak zullen we aan de hand van diverse voorbeelden de stijl en bloemkeuze bepalen.
Eigen inbreng van voorbeelden moedigen wij aan. Voor deze afspraak nemen wij rustig de tijd (in de middag of indien nodig in de avond).

Stap 2: Keuze stijl en bloemkeuze

Stap 3: Het bruidsarrangement maken

Nadat u heeft besloten dat Fleurig bloemen & accessoires uw bruidsarrangement mag maken, komen we nog één keer bij elkaar om de offerte te bespreken.

TARIEVEN

Bruidsboeketten, vanaf € 50,-
Corsage bruidegom, vanaf € 7,50
Corsage gasten, vanaf € 5,-
Versiering bruidsauto, vanaf € 50,-
Aankleden locatie, op aanvraag

Voor informatie of een vrijblijvende afspraak kunt u contact opnemen via de mail winkel@fleurigheemskerk.nl of telefoonnummer 0251–239197. Via het contactformulier kan ook.

BEZOEK ONZE WINKEL

Kerkweg 76