Altijd een vers boeket op tafel met het bloemenabonnement van Fleurig.

GESCHIKT IN DE VAAS

Het plukboeket wordt altijd in een vaas voor je klaargemaakt. Je kunt het dus gelijk neerzetten!

PAUZEREN EN AANPASSEN

Via je eigen account kun je het bloemen abonnement zelf pauzeren, stopzetten of aanpassen.

KIES JE FREQUENTIE

Wekelijks, twee-wekelijks of maandelijks bezorgen wij een prachtig plukboeket bij jou thuis!

Eén keer bestellen,
en de rest verzorgen wij!

Met het bloemen abonnement van Fleurig geniet je altijd van een prachtig vers plukboeket in huis!

Het boeket wordt in een vaas klaargemaakt. Zo hoef je het dus nooit schuin af te snijden en kun je meteen genieten van je nieuwe boeket.

De betaling van het bloemen abonnement gaat automatisch, 1x per maand wordt het bedrag automatisch van uw rekening afgeschreven. Pauzeren of stopzetten kan eenvoudig in je account.

KIES JE FORMAAT EN BESTEL!

Zakelijk bestellen? Kijk dan hier.

Lees ook de voorwaarden & veelgestelde vragen

Voorwaarden en veelgestelde vragen

Wanneer gaat het abonnement in?

Zodra de bestelling is geplaatst, gaat het bloemen abonnement in. Mocht u anders willen bel, mail of Whatsapp.
Bel: 0251-239197, mail: winkel@fleurigheemskerk.nl of Whatsapp: 06-57 63 53 41

Hoe werken de betalingen?

Het eerste boeket reken je af via Ideal en hiermee sluit je een abonnement af. De betaling van het bloemen abonnement gaat daarna automatisch via Ideal.
Voor iedere levering wordt het bedrag automatisch van uw rekening afgeschreven.
Op uw afschrift kunt u Mollie of Stg Mollie Payments zien staan. Mollie verzorgt het betalingsproces van Ideal

Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?

Je dient uiterlijk 3 werkdagen voor de bezorg dag/ophaal dag het abonnement te pauzeren. Is dit niet gebeurt, dan brengen wij het boeket in rekening.

  1. Log in op jouw account.
  2. Ga naar het kopje abonnementen in de linker kolom
  3. Klik onder “abonnement gegevens” op abonnement aanpassen.
  4. Je komt nu weer in de shop terecht. Kies het abonnement naar je keuze en klik op nu bestellen.
  5. Ga naar de winkelmand en door naar afrekenen
  6. Controleer of al je gegevens nog juist zijn en klik op bestellen.
    Je hoeft geen betaling te verrichten. Je abonnement is nu gewijzigd.

Hoe kan ik mijn abonnement pauzeren?

Je dient uiterlijk 3 werkdagen voor de bezorg dag/ophaal dag het abonnement te pauzeren. Is dit niet gebeurt, dan brengen wij het boeket in rekening.

  1. Log in op jouw account.
  2. Ga naar het kopje abonnementen in de linker kolom
  3. Klik bij acties op annuleren.
  4. Je abonnement is nu geannuleerd.
  5. Klik bij acties op reactivate om je abonnement weer te hervatten.

Hoe kan ik mijn abonnement stoppen?

Je dient uiterlijk 3 werkdagen voor de bezorg dag/ophaal dag het abonnement stop te zetten. Is dit niet gebeurt, dan brengen wij het boeket in rekening.

  1. Log in op jouw account.
  2. Ga naar het kopje abonnementen in de linker kolom
  3. Klik bij acties op annuleren.
  4. Je abonnement is nu geannuleerd.

Vers garantie op de bloemen

Wij bieden een vers garantie op de bloemen van 8 dagen. Mocht de bos bloemen de 8 dagen niet halen kunt u contact opnemen met ons.

Waarom is de eerste betaling hoger?

Het plukboeket word altijd in een vaas voor je klaargemaakt. Zo hoef je het nooit schuin af te snijden
De vaas schaf je eenmalig aan voor 9,95. Deze kosten worden toegevoegd aan de eerste betaling.