ABONNEMENTEN

Met het bloemen abonnement van Fleurig Bloemen & Accessoires geniet je altijd van een prachtig vers plukboeket in huis!

Ontdek Onze Bloemenabonnementen en Relatiegeschenken

Bij Fleurig Bloemen & Accessoires geloven we in de kracht van bloemen om elke gelegenheid speciaal te maken. Onze op maat gemaakte bloemenabonnementen bieden een handige en elegante manier om uw ruimte regelmatig te verfraaien met frisse, seizoensgebonden boeketten. Perfect voor zowel thuis als op kantoor!

Relatiegeschenken en Zakelijke Markt

Maak indruk op uw klanten en zakelijke relaties met een persoonlijk en stijlvol relatiegeschenk. Onze  boeketten en bloemstukken zijn de ideale manier om uw waardering te tonen en een blijvende indruk achter te laten. We bieden de mogelijkheid om uw bedrijfslogo op onze kaartjes te plaatsen, zodat uw geschenk een extra persoonlijke touch krijgt.

Verras Uw Medewerkers

Een motiverend gebaar voor uw medewerkers kan eenvoudig zijn: een prachtig boeket! Verrijk de werkdag van uw team met een schitterend bloemstuk dat een glimlach op hun gezichten tovert. Onze bloemenservice levert door heel Nederland, zodat u altijd kunt rekenen op een betrouwbare en professionele service, ongeacht de locatie van uw medewerkers.

Kerstpakketten en Kerstgeschenken

Maak de feestdagen extra bijzonder met onze exclusieve kerstpakketten en kerstgeschenken. Onze feestelijke bloemstukken en creatieve kerstarrangementen zijn perfect om klanten, zakelijke relaties en medewerkers te verrassen. Laat de magie van kerst stralen met een elegant boeket of een op maat gemaakt kerstgeschenk dat de feestvreugde vergroot.

Digitale Facturen voor Uw Gemak

Om uw administratieve processen te vergemakkelijken, bieden wij digitale facturen aan. U ontvangt uw facturen snel en efficiënt via e-mail, zodat u eenvoudig uw administratie kunt bijhouden zonder papierwerk.

Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie over onze abonnementen, zakelijke opties, kerstarrangementen, en andere diensten!

contactgegevens:

Laura Aardenburg